Kıl artışınızın hormonal bir soruna bağlı olduğu düşünülürse neler yapılacaktır?

Yazar:   Tarih:   Kategori: Genel Sağlık 

Kıl artışınızın hormonal bir soruna bağlı olduğu düşünülürse neler yapılacaktır?

Nadiren de olsa (% 2- 3) bazı kişilerde kıl sorunu hormonsal nedenlere bağlı olabilmektedir. Bu durumda kalıcı netice alınabilmesi için lazer epilasyon mutlaka tıbbi tedavi ile eş zamanlı olarak yapılmalıdır.
Lazer Epilasyon Tedavisi sonrasında iz kalır mı?
Lazer epilasyon uygulaması sonucu ciltte kızarıklık görülmesi beklenen bir durumdur. Normalde uygulamayı takip eden bir kaç saat içerisinde tamamen sona ermesi gerekmektedir. Ancak aşırı hassas ciltlerde veya aşırı doz verilen ciltlerde Lazer Epilasyon sonrası hafif kızarıklık benzeri bir tablo görülebilir. Bu durum 1-2 günlük tedavi ile iz kalmadan düzelir. Ayrıca Lazer epilasyon sonrası kişinin güneşlenmesi veya solaryuma girmesi, kalıtımsal pigmentasyon problemi bulunması gibi özel durumlarda ciltte açık veya koyu renklenmeler görülebilir. Genel olarak bu vakalar geçicidir ve zaman içerisinde geride hiçbir iz bırakmadan kaybolur.


Kıl artışınızın hormonal bir soruna bağlı olduğu düşünülürse neler yapılacaktır? adlı konuya yorum yapmak ister misin? Etiketler

*

*

Yorum yapmak ister misin?

Acilservis.pro - Hakaret, imla kurallarına uymayan ve konu ile alakasız yorumlar kesinlikle onaylanmayacaktır.

İptal