Kendimi Huzursuz ve Mutsuz Hissediyorum. Ne Yapmalıyım?

Yazar:   Tarih:   Kategori: Soru - Cevap 

Selamlar. 2006-2008 yılları arasında TSK bünyesinde güneydoğuda görev yaptım.2008 yılında doktor bana Solian 200 verdi. Bu ilacı 2011 yılına kadar kullandım. Şubat ayında tekrar farklı bir doktora gittim ve Fluvamteva 100 verdi. Fakat bende inanılmaz bir sıkıntı ve vesveseye sebep oldu, kullanmayıp bıraktım. Kendimi inanılmaz huzursuz ve mutsuz hissediyorum. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.


Psikolog İpek Erdem Cevabı:

Merhaba,

Başvurduğunuz günden itibaren psikiyatrik tedavi görmüşsünüz. Eğer kullandığınız ilaçların etkisi sizde bir rahatsızlık oluşturduysa bu konuda bilgilenmek ve gerekiyorsa tedavi şeklini değiştirmek için bir psikiyatra gitmenizi öneririm.

Kaynak: Hastane.com.tr Sorusu


Kendimi Huzursuz ve Mutsuz Hissediyorum. Ne Yapmalıyım? adlı konuya yorum yapmak ister misin? Etiketler

*

*

Yorum yapmak ister misin?

Acilservis.pro - Hakaret, imla kurallarına uymayan ve konu ile alakasız yorumlar kesinlikle onaylanmayacaktır.